poniedziałek, 27 października 2014

Oryginalny prezent na ślub

Cześć kochani
Nadszedł czas na robótki ręczne. Dzisiaj przedstawię pomysł na oryginalny prezent ślubny. Podpatrzony na YT i odrobinę przeze mnie zmodyfikowany.
Zwykle młodzi dostają pieniądze w kopercie i kwiaty, ewentualnie wino lub kupon lotka.
Ale jeśli chcecie aby Wasz prezent zapadł młodej parze w pamięci wystarczy chwila poświęcona
na zrobienie takiego oto pomysłowego pudełka.




Potrzebne będą:
- kolorowe pudełko
- konfetti jako wypełnienie
- smoczek
- cukierki
- kupon lotka
- kartka z życzeniami
- małe wino lub szampan
- pieniądze
oraz każda inna rzecz, która Wam przyjdzie do głowy


Zaczynamy od wypełnienia pudełka konfetti, które można oczywiście kupić w sklepie, ale jeszcze lepiej i taniej jeśli zrobimy je sami. Wystarczy papier kolorowy lub bibułę złożyć w harmonijkę
i pociąć na cienkie paski.


Kiedy w pudełku mamy już kolorowe paseczki papieru zabieramy się do umieszczania w nim kolejno wszystkich niespodzianek dla młodej pary.
Zaczynamy od cukierków, następnie smoczek, los, wino i pieniądze.
Ja rozmieniam całą kwotę po 10 złotych, zwijam w rulon i łapię kolorową gumką, Będą mieli większy fun przy ich liczeniu.
W pudełku nie może również zabraknąć pamiątkowej kartki, w której oprócz tradycyjnych życzeń musimy opisać znaczenie umieszczonych w pudełku przedmiotów.

cukierki na osłodę
smoczek na przyszłość
los na szczęście
kartka na pamiątkę
pieniądze na rozmnożenie
wino na zdrowie

Tak prezentuje się gotowe już pudełko


Gwarantuję Wam, że tak zrobiony prezent będzie w centrum zainteresowania. Ja już dwa razy robiłam takie pudełeczko na prezent i nawet nie myślę, aby jeszcze kiedykolwiek dać po prostu kopertę. Oczywiście, że jest to najłatwiejsza opcja, ale czy nie warto włożyć minimum swojej pracy
i zostać w pamięci nowożeńców na długo.
Poza tym miło jest dostać od kogoś prezent który jest zrobiony specjalnie dla Nas.
Pozdrawiam i do następnego postu

1 komentarz:

  1. świetny pomysł :) Lubię takie oryginalne prezenty. Ja pokazywałam u siebie kiedyś pomysł na prezent na 18tke - taki trochę z poczuciem humoru :) Uwielbiam takie pomysły :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga,
każdy pozostawiony komentarz będzie dla mnie motywacją,
a pisanie postów stanie się jeszcze większą przyjemnością.