wtorek, 9 grudnia 2014

Zakupy kosmetyczne

Cześć kochani
Zapraszam na moje zakupy z ostatniego miesiąca. Kupiłam tylko produkty, które są mi potrzebne. Żadnych rewelacji tu nie pokażę, ale się pochwalę, a co ;)
Są to kosmetyki do włosów, pielęgnacja oraz kolorówka.


Zaczynając od produktów do włosów.
Szampon Fructis z serii Oleo Repair zawierający olejki z oliwek, awokado i karite.
Ma cudny zapach, dobrze się pieni i myje włosy, delikatnie je nawilża.
Drugi zakupiony produkt do włosów to suchy szampon Batiste tym razem wiśniowy.
Co tu dużo mówić, skuteczny w awaryjnych sytuacjach, lubię go mieć na wszelki wypadek pod ręką.


Kolejnym zakupem jest kremowy żel do mycia twarzy Bebeauty. Jestem zadowolona z tych żeli biedronkowych, w ostatnim czasie tylko je stosuje do demakijażu.
Krem Ziaja masło kakaowe zakupiłam z konieczności posiadania bardzo tłustego kremu.
Niestety moja skóra w zimie jest bardzo sucha, a w tym roku to już jest tragedia.
Nakładam go grubą warstwą na wieczór i powoli doprowadzam moją twarz do ładu .
Krem pięknie pachnie i na razie sobie go chwalę.


Z kolorówki zakupiłam tusz do rzęs Miss Sporty Studio Lash Instant Volume, kredkę na linię wodną Essence Big Bright Eyes oraz puder Rimmel Stay Matte w odcieniu 001 transparent.


Tusz posiada silikonową szczoteczkę, która pięknie wydłuża i rozczesuje rzęsy.
Nie skleja ich, nie odbija się na powiece


Kredka z Essence jest w kolorze nude, bardzo kremowa, utrzymuje się cały dzień, pięknie rozświetla
oko. Polecam ją wypróbować świetny produkt za małe pieniądze.


Zakupiłam też zmywacz do paznokci Isana z Rossmana.
Używam tylko tego zmywacza i po każdej skończonej buteleczce kupuję kolejną.


No i to wszystkie moje "wielkie" zakupy.
Pozdrawiam i do następnego postu.

6 komentarzy:

  1. Uwielbiam masło kakaowe z Ziaji, żel pod prysznic jest po prostu genialny taki kremowy i pięknie pachnie!
    Przesyłam pozdrowienia z Krakowa!

    Zapraszam na mojego bloga, będzie mi bardzo miło jeśli mnie "zaobserwujesz":
    http://blondivy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. słyszałam dużo o tym suchym szamponie i pudrze^^ sama używam zmywacz z wymienionych rzeczy tylko różowy
    pozdrawiam ;** http://stylcarly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. zmywacz z isany jakaś inna etykietka :) batiste uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ze wszystkich tych nabytków miałam okazję poznać tylko zmywacz d paznokci. :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga,
każdy pozostawiony komentarz będzie dla mnie motywacją,
a pisanie postów stanie się jeszcze większą przyjemnością.