poniedziałek, 14 grudnia 2015

Ponad tydzień na paznokciach - lakier Golden Rose

Cześć kochani
Dziś szybka notka na temat lakieru GR z serii Color Expert nr 22.
Mam go na paznokciach 10 dzień !!! Nie odpryskuje, prawie nie starły się końcówki.
Jest to mój pierwszy lakier z tej serii i nie mam pojęcia, czy wszystkie kolory będą się tak długo utrzymywać, ale póki co jestem w szoku.
Pod lakierem standardowo Eveline 8w1, wierzch Seche Vite.
To tyle na ten temat, chciałam pokazać zdjęcia, na których widać już odrost paznokcia, a lakier w dalszym ciągu trzyma się rewelacyjnie. Same zobaczcie. Brawo Golden Rose.


                                                                                                                                                         
Pozdrawiam i do następnego postu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga,
każdy pozostawiony komentarz będzie dla mnie motywacją,
a pisanie postów stanie się jeszcze większą przyjemnością.