poniedziałek, 29 września 2014

Manhattan Colour Splash Liquid Tint

Cześć kochani :)
Witam na moim blogu. Miło mi będzie jeśli moje posty zainteresują Was, a moje doświadczenia z opisywanymi produktami przekonają do ich ewentualnego kupna i przetestowania.
Znajdziecie tutaj opinie o kosmetykach, outfity, tagi, czasem coś kulinarnego i wiele innych tematów. Po słowie wstępu zapraszam na posta mojego pierwszego w życiu posta wow sama nie wierzę, że to robię :)
A więc moją wielką przygodę z blogowaniem zacznę od opisu według mnie świetnego produktu do ust Manhattan Colour Splash Liquid Tint klik .





Pomijając fakt iż jestem wielką fanką wszelkiego rodzaju produktów do ust, najlepiej jeśli mają mocny kolor (chociaż do tego przekonałam się stosunkowo niedawno) przejdźmy do produktu.
Jest to tak zwany tint , który według producenta ma na kilka godzin zabarwić nam usta i pozostać na nich bez jakichkolwiek poprawek.
Moja opinia:
Posiadam dwa odcienie : 94R RED TULIP oraz 64M BERLIN BERRY Konsystencja jest raczej płynna, ale nie przeszkadza to w poprawnym aplikowaniu produktu. Po nałożeniu jednej warstwy kolor jest wyrazisty i od razu wpija się w usta jest niewyczuwalny, tak jakby nic na nich nie było. Nie klei się, nie pobrudzimy sobie zębów, ani nie rozmażemy go włosami po twarzy jeśli zawieje wiatr. Kolor utrzymuje się minimum 5 godzin, powiecie, że to niedługo, biorąc jednak pod uwagę jego cenę 7-8 zł w drogeriach, a na stronie kosmetykizameryki.pl klik 4,99 myślę, że jest wart uwagi. Nawet po zmyciu usta pozostają delikatnie zabarwione.
      Serdecznie go Wam polecam i do następnego postu buźka .


2 komentarze:

  1. Witaj! Powodzenia w blogowaniu ;) ja napewno będę u Ciebie częstym gościem :))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki z miłe słowo. Pierwsze komentarze od Ciebie i tak mi się miło zrobiło, nie do uwierzenia :))

      Usuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga,
każdy pozostawiony komentarz będzie dla mnie motywacją,
a pisanie postów stanie się jeszcze większą przyjemnością.