czwartek, 2 października 2014

Tag O MNIE

Cześć kochani
Nie wiem czy pamiętacie, ale dawniej w szkole prowadziło się zeszyt ze Złotymi Myślami. Większość dzieci go miała, wymienialiśmy się tymi zeszytami i każde wpisywało się odpowiadając na zawarte w nim pytania. Dziś ja postaram się odpowiedzieć na 35 pytań. Myślę, że czytając moje odpowiedzi poznacie mnie trochę lepiej i dowiecie się o mnie kilka rzeczy. 
Zapraszam więc na About Me Tag 


1. Jak masz na imię? - mam na imię Monika
2. Kiedy masz urodziny? - 21 lutego 
3. Co studiujesz? Jaka była twoja wymarzona praca w dzieciństwie? - studiowałam ekonomię,w dzieciństwie chciałam pracować w banku
4. Czy masz chłopaka/ dziewczynę? - mam chłopaka
5. Jakiej muzyki słuchasz? - co wpadnie w ucho, wielka różnorodność
6. Czy pracujesz? - tak
7. Czego szukasz w drugiej osobie?- akceptacji, zrozumienia, bezinteresownej pomocy gdy zajdzie taka potrzeba
8. Do kogo się zwracasz, gdy jest ci smutno? - raczej tłumię w sobie i czekam, aż będzie lepiej
9. Ulubione jedzenie? - pierogi ruskie z dużą ilością smażonej cebulki
10. Ulubiona część garderoby? - koszulki, t-shirty z nadrukami
11. Czy masz zwierzątka?- mam psa i rybki

12. Ulubione miejsce? - wanna pełna piany
13. Czy masz drugie imię? - mam Bronisława ( jako dziecko i nastolatka nie przyznawałam się do niego )
14. Ulubiony przedmiot w szkole? - geografia
15. Ulubiony napój? - mrożona kawa
16. Jaka jest twoja ulubiona piosenka w tym momencie? - Hurts Wonderful Life
17. Jakie imiona nadałabyś dzieciom? - mam już Kacpra
18. Czy uprawiasz jakieś sporty? - o ile można zaliczyć do sportu to bieganie i ćwiczenia w domu
19. Ulubiona książka? - nie mam
20. Ulubiony kolor? - czerwony, szary, biały, granat
21. Ulubione zwierzątko? - nie mam ulubionego
22. Ulubione perfumy? - Mexx Energizing Woman
23. Ulubione święto? - każde moje urodziny
24. Czy skończyłaś liceum? - tak
25. Czy kiedykolwiek byłaś za granicą? Ile razy? - byłam raz w USA
26. Czy mówisz w innych językach? - znam angielski
27. Czy masz rodzeństwo? - nie
28. Ulubiony sklep? - sklepy z kosmetykami
29. Ulubiona restauracja? - nie mam
30. Czy lubisz szkołę? - chętnie bym się do niej wróciła więc tak
31. Ulubiony film? - Klucz do koszmaru, Lot skazańców, Eagle eye
32. Ulubiony program w telewizji? - Pani gadżet, Galileo, Zdrowie na widelcu
33. PC czy Mac? - PC
34. Jaki masz telefon? - Nokia C6 
35. Ile masz wzrostu? - 165 cm 

Moje Złote Myśli wypełnione. Tyle na dzisiaj  
Pozdrawiam Was i do następnego postu 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga,
każdy pozostawiony komentarz będzie dla mnie motywacją,
a pisanie postów stanie się jeszcze większą przyjemnością.