sobota, 1 listopada 2014

Granat z diamencikami

Cześć kochani
Zapraszam na szybką notkę paznokciową.
Mój manicure wykonany na zeszłotygodniowe wesele znajomych.
Ponieważ mamy już jesień, granat idealnie wpisuje się w tę porę roku.
Aby dodać jeszcze bardziej imprezowego looku moim paznokciom przykleiłam parę diamencików, które pięknie na nich błyszczały.
Do wykonania mojego mani wykorzystałam jako podkład odżywkę Eveline 8w1
lakier Rimmel 60 Seconds nr 850
oraz standardowo Seche Vite do nabłyszczenia i pięknego wykończenia.







Mam nadzieję, że moje zdobienie przypadło Wam do gustu i może któraś z Was znajdzie w nim choć odrobinę inspiracji.
Pozdrawiam i do następnego postu



1 komentarz:

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga,
każdy pozostawiony komentarz będzie dla mnie motywacją,
a pisanie postów stanie się jeszcze większą przyjemnością.