wtorek, 30 września 2014

Mój dzisiejszy makijaż

Cześć kochani
Chciałam Wam dziś zaprezentować produkty użyte do wykonania mojego dzisiejszego makijażu. Jest to makijaż z delikatnie zaakcentowanym okiem i ustami nude.
A więc zapraszam :)











Lista produktów:
podkład Maybelline Affinimat odcień 24 GOLDEN BEIGE
korektor Maybelline Pure Cover Mineral odcień 01 NUDE BEIGE
puder Bell Transparent Matte Finish
paletka cieni MUA Undressed - zaznaczone odcienie
kredka Avon czarna
serum do rzęs Eveline Advance Volumiere
tusz do rzęs Essence Get Big Lashes Volume Curl oraz Lovely Curling Pump Up
bronzer BeBeauty odcień 01
róż Celia odcień 3
paletka do brwi Catrice Eyebrow Set
pomadka Lovely Color Wear Long Lasting Lipstick kolor 3

Pozdrawiam Was serdecznie i do następnego postu buźka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga,
każdy pozostawiony komentarz będzie dla mnie motywacją,
a pisanie postów stanie się jeszcze większą przyjemnością.