poniedziałek, 6 października 2014

Mini haul zakupowy Pomadki Golden Rose Vision Lipstick i Essence Longlasting Lipstick

Cześć kochani
Przychodzę dzisiaj do Was z postem na temat moich pomadkowych zakupów jakie poczyniłam
w ostatnich dniach. Kupiłam sobie trzy pomadki Golden Rose Vision Lipstick oraz dwie Essence Longlasting Lipstick. Co poradzę, że jestem szminkoholiczką ;)
Zakupy prezentują się tak








Jeśli chodzi o pomadki z firmy Golden Rose dużo słyszałam i czytałam na ich temat pozytywnych recenzji. Ponieważ w moim mieście firma Golden Rose nie jest dostępna stacjonarnie, miałam zamiar zamówić online dostępne tutaj. Jednak wolałam zobaczyć je w rzeczywistości, chciałam wypróbować krycie, a i kolory na stronie internetowej mogą być przekłamane. Znalazłam stoisko tej firmy w galerii w sąsiednim mieście. Będąc tam przy okazji poszłam, zobaczyłam, wypróbowałam, popytałam i ... nie kupiłam żadnej dochodząc do wniosku, że mam tyle szminek i nowych mi już nie potrzeba. Za jakiś czas znowu natrafiłam na filmik na YT z recenzją tych pomadek z serii Vision Lipstick i tak zapragnęłam je mieć, że będąc wczoraj we wcześniej wspomnianej galerii poszłam na stoisko i zakupiłam trzy kolory.










Na zdjęciach prezentują się od lewej numerki: 108, 112, 117

Zakupiłam też do wypróbowania dwie pomadki z firmy Essence Longlasting Lipstick o numerach 02 oraz 12. Kosmetyki Essence dostępne są w moim mieście w Drogerii Natura. Chodziłam za tymi pomadkami jakiś czas. Nie wiem czy rzadko zamawiają towar w tej drogerii czy miałam takiego pecha, ale nigdy nie mogłam trafić aby wybrane przeze mnie kolory były w sklepie dostępne. Ponieważ moja praca znajduje się koło Natury wchodziłam tam średnio trzy razy na tydzień,
z nadzieją, że mieli dostawę. Te babki to sobie chyba pomyślały o mnie, że jakaś chora kobieta lata za szminkami. Aż w końcu wchodzę dzisiaj, patrzę są więc nie zastanawiając się ani chwili kupiłam, wychodząc z uśmiechem na twarzy.








Tak oto prezentuje się mój haul szminkowy. Będę teraz je testować i za jakiś czas dam Wam znać czy u mnie też się tak świetnie sprawdziły jak u innych.
Pozdrawiam i do następnego postu

2 komentarze:

  1. Śliczne kolorki ;) ja też się zastanawiam nad tymi z GR ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam naprawdę długo się utrzymują

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga,
każdy pozostawiony komentarz będzie dla mnie motywacją,
a pisanie postów stanie się jeszcze większą przyjemnością.