czwartek, 9 października 2014

Moja kolekcja lakierów do paznokci

Cześć kochani
Chciałabym Wam dziś zaprezentować moje lakiery do paznokci. Jeszcze niedawno kupowałam je hurtowo i zdecydowanie za często. Będąc w jakimkolwiek sklepie z kosmetykami pierwszą rzeczą jaką robiłam to udawałam się do półek z tymi kolorowymi buteleczkami, które kusiły mnie na każdym kroku i wołały weź mnie:) Tak bardzo przykuwały moją uwagę, że niejednokrotnie szłam po szampon lub po coś czego akurat potrzebowałam, a wychodziłam z lakierem bądź lakierami. Oczywiści nie kupując szamponu ( po co mi szampon, mam lakiery ołje ) Pewnie wynikało to
z faktu, iż jeszcze jakiś czas temu nie posiadałam długich paznokci i lakiery się na nich nie trzymały. Post na ten temat tutaj. Ale pewnego dnia doszłam do wniosku, że moja kolekcja jak na zwykłego śmiertelnika jest już dosyć pokaźna i w życiu ich nie zużyje. Starannie je przebrałam, starocie wylądowały w koszu, a reszta jest przeze mnie używana i żaden z nich nie jest pokrzywdzony bo zostawiłam te, które naprawdę lubię i którymi robię mani. Dodam jeszcze, że na dzień dzisiejszy nie dokupuje kolejnych. Szaleństwo przeszło, choroba zażegnana. Tyle wstępu bo znowu się rozpisałam.

A więc tak prezentuje się moja skromna kolekcja lakierów do paznokci:




Pogrupowałam je kolorystycznie, żeby było bardziej przejrzyście. Niestety nie napiszę Wam wszystkich numerów ponieważ się zmazały.

DELIKATNE RÓŻE, NUDZIAKI I BIEL


od lewej:
- Golden Rose
- Essence Colour & Go
- Rimmel 60 Seconds nr 203
- Vipera Bambini nr 08
- Astor nr 900
- Miss Selene nr 104

POMARAŃCZE, KORALE I BRZOSKWINIE


od lewej:
- Ados Extra Long nr 664
- Miss Sporty Quickdry nr 452
- Ados Rosa nr 163
- Vipera nr 819
- Wibo Express Growth nr 304

PIĘKNE, NASYCONE RÓŻE


od lewej:
- Smart Girls Get More nr 169
- Lovely Classic nr 155
- Mariza nr 13
- Vipera Creation Professional nr 18
- Rimmel Salon Pro nr 313
- Avon
- Pierre Rene nr 06

SEKSOWNE CZERWIENIE


od lewej:
- Eveline Colour Show
- Vipera nr 527 ( uwielbiam długo szukałam tak rażącej czerwieni )
- Bell Fashion Colour nr 805
- Simple Beauty nr 46
- Paese nr 114
- Inglot nr 305
- Virtual Mini

ODCIENIE FIOLETU


od lewej:
- Da Vinci nr 406
- Golden Rose Paris
- Golden Rose Paris nr 126

SZAFIRY I GRANATY ( tylko diamentów brak )


od lewej:
- Vipera nr 805
- Colour Chic nr 32
- Catrice nr 16
- Rimmel 60 Seconds nr 850

MIĘTY, BŁĘKITY, LIMONKA I BUTELKOWA ZIELEŃ


od lewej:
- Inglot nr 696
- Ados Extra Long nr 716
- Golden Rose
- Essence Colour & Go nr 39
- Miss Selene nr 220
- Virtual Fashion Mania nr 161
- Virtual Mini

SZAROŚCI I CZERŃ


od lewej:
- Essence Colour & Go
- Vipera Bambini nr 49
- Rimmel Salon Pro nr 711
- Miss Selene nr 160

BEŻYK I BRĄZ


od lewej:
- Golden Rose Rich Color nr 05
- Bell Ladycode Quik-Dry

OZDOBNE BROKATOWE


od lewej:
- Simple Beauty nr 07
- One Nail nr 42
- Delia Art nr 18
- Simple Beauty nr 016
- Vipera nr 66
- Claire's Dizzy

ODŻYWKA, TOP COAT, DO SKÓREK I ROZCIEŃCZALNIKI


od lewej:
- Eveline 8w1
- Seche Vite Top Coat
- Ados preparat do skórek
- Seche Restore rozcieńczalnik do Seche Vite
- Vipera rozcieńczalnik do lakierów

Tak właśnie prezentują się moje lakiery.
Wszyscy się chwalą to i ja się pochwaliłam moją kolekcją, a co ;)


Pozdrawiam i do następnego postu

3 komentarze:

  1. Niezła kolekcja ;) ja też mam pełno lakierów których teraz chcę się pozbyć, szkoda mi wyrzucić bo użyłam raz lub wcale, no ale cóż będę rozmyślać nad tym co z nimi zrobię :) Seche vite miałam i byłam zakochana :)) Wiesz co jeśli mogłabym oczywiście Ci coś doradzić dodaj do bloga funkcję żeby można było Cię zaobserwować :))

    OdpowiedzUsuń
  2. widzę, że dominują u Ciebie róże i czerwienie, jak kobieco :) ja najbardziej lubię fiolety ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga,
każdy pozostawiony komentarz będzie dla mnie motywacją,
a pisanie postów stanie się jeszcze większą przyjemnością.