wtorek, 4 listopada 2014

Kropki i brokat

Cześć kochani
Zapraszam na kolejne zdobienie paznokci.
Dzisiejszy mani utrzymany jest w tonacji miętowej zieleni oraz nude z dodatkiem kropeczek
i złotego brokatu.
Gdy przychodzi jesień na moich paznokciach częściej pojawiają się ciemne kolory lakierów.
Pewnie u większości z Was tak jest. Ale czy czasem nie można zaszaleć, pewnie, że można :)
Takie kolorowe i wesołe paznokcie poprawiają humor w te długie i chłodne dni oraz ożywiają Nasze
ciemne i grube stylizacje.


Do wykonania tego manicure użyłam:
- jako podkład odżywkę Eveline 8w1
- lakier Ados Extra Long nr 716
- lakier Golden Rose
- brokat Vipera nr 66
- top coat Seche Vite


Ostatnio często na moim blogu pojawiają się posty paznokciowe, ale co krok znajduję jakąś inspirację na kolejne zdobienie i chcę się z Wami tym podzielić.



Mam nadzieję, że spodoba się Wam takie zdobienie.
Pozdrawiam i do następnego postu

4 komentarze:

  1. Jesień to tylko pora roku, więc nie ma po co się ograniczać i wybierać "tylko jesienne" kolory :) Np, ja mam teraz na sobie miętowa bluzkę :)

    A pomysł na zdobienie paznokci super :D Fajnie by też wyglądało jakby zamiast tego złotego brokatu były kropki miętowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się nie tylko połączenie kolorów, kropeczki (♥), ale również dodanie błyszczącego elementu ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga,
każdy pozostawiony komentarz będzie dla mnie motywacją,
a pisanie postów stanie się jeszcze większą przyjemnością.