piątek, 21 listopada 2014

Tag jesienny

Cześć kochani.
Przychodzę dziś do Was z Tagiem Jesiennym.
Za jesienią raczej nie przepadam, ale na upartego potrafię w niej znaleźć jakieś pozytywy.
Odpowiedzi na poniższe pytania dadzą minimalny obraz co sądzę o tej właśnie porze roku,
co w niej lubię, a czego nie lubię. Tak więc zapraszam


1. Ulubiony produkt do ust na jesień


Masełko Nivea karmelowe i balsam do ust Avon z woskiem pszczelim są niezastąpione na coraz chłodniejsze i wietrzne jesienne dni.


Nawilżenie to podstawa, ale wierzchnią warstwę na ustach stanowią u mnie zawsze pomadki lub błyszczyki. Pomalowane usta są obowiązkowe w moim makijażu. Jesienią stawiam na czerwienie, wiśnie, delikatne fiolety, ciemne fuksje. Ale nie gardzę też nudziakami jeśli chcę uzyskać delikatny efekt.

2. Ulubiony jesienny napój


Herbata jest niezastąpiona na długie jesienne wieczory. W ciepłych porach roku prawie jej nie piję.
Jednak kiedy przychodzi jesień lubię mieć jej zapas w przeróżnych smakach.


3. Ulubiona świeca zapachowa


Świeczek nie używam. Uwielbiam woski zapachowe z Yankee Candle. Nie mają dużej pojemności, nie są też drogie, przez co mogę często testować nowe zapachy.
Są mega intensywne i wypełniają zapachem cały dom.
Bardzo lubię je palić kiedy za oknem ponuro i zimno. Nie palę ich przez cały rok. Zaczynam jesienią,
a kończę wraz z nadejściem wiosny. Wolę wtedy rozkoszować się zapachami budzącej się do życia przyrody.

4. Ulubione akcesoria jesienne.


Grube szaliki i kominy to dla mnie podstawa. Bez nich nie wyjdę na zewnątrz bo jest mi po prostu zimno. Są także świetnym dopełnieniem wszelkich jesiennych stylizacji.


Ciepłe pantofle są u mnie na drugim miejscu. Jako dziecko nie chciałam w nich chodzić, ale latka lecą, człowiek starszy, mądrzejszy ;) i wie, że jak w nogi ciepło to wszędzie ciepło.

5. Ulubiona zmiana w przyrodzie
Nie mam za dużego wyboru bo nie lubię jesiennych zmian w przyrodzie, ale że muszę coś wybrać będą to spadające kolorowe liście.

6. Ulubiony lakier do paznokci na jesień


Na paznokciach jesienią lubię szarości, czerwienie, brązy, burgundy ogólnie ciemniejsze kolory.
Nie znaczy to jednak, że całkiem rezygnuję z tych jasnych i neonowych. Jednak pojawiają się one rzadziej niż gdy jest ciepło i słonecznie.

7. Ulubiony zapach jesienny
 Lubię zapach leżących pod drzewami liści. W mieście najbardziej wyczuwalny w parku.

8. Ulubiona muzyka na jesień


Ta piosenka skradła moje serce tej jesieni polecam.

9. Stylizacja jesienna
Jeansy, sweter, trampki lub botki, kurtka, szalik i rękawiczki, tak ja już jesienią w nich chodzę.
Niżej przedstawiam inspirację z internetu, która bardzo przypadła mi do gustu.


10. Co lubię i czego nie lubię w jesieni
Nie lubię, że o 16 robi się ciemno, zimna, deszczu, wiatru, przeziębień, że jest szaro, buro i ponuro.
Lubię zbierać kasztany, grzać się przy palącym kominku.

Reasumując wszystko, jesieni nie lubię, ale trzeba ją przeżyć, później zimę.
Z niecierpliwością  jednak czekam na wiosnę i lato i tak co roku. Ponarzekam, ale wszystko da się wytrzymać taki klimat mamy, co poradzić.
Pozdrawiam i do następnego postu

2 komentarze:

  1. Tez lubie cieple napoje najlepiej herbatki na jesien, ale Kit kata sobie podaruje (bo waga zawola o pomste do nieba). pozdrawiam serdecznie Beata

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem maniaczką świec,wosków, lakierów do paznokci, herbaty zielonej i wielu innych, zwłaszcza w okresie jesienno-zimowym. Bardzo ciekawy wpis:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga,
każdy pozostawiony komentarz będzie dla mnie motywacją,
a pisanie postów stanie się jeszcze większą przyjemnością.