wtorek, 26 maja 2015

Pazurki seledynowo - granatowe

Cześć kochani
Nadszedł czas na reaktywację pisania mojego bloga.
Pierwszy post po długiej przerwie czas stworzyć, nie ma zmiłuj :)
Dzisiaj pokażę Wam moją ostatnią paznokciową wariację z seledynem, granatem, panterką
i odrobiną brokatu.

Ręka lewa







Ręka prawa


Lakiery, które użyłam do wykonania tego zdobienia:
- odżywka Eveline 8w1 jako baza
- Lovely neonowy seledyn
- Rimmel nr 850
- Rimmel nr 703
- top coat Seche Vite


Mam nadzieję, że podoba Wam się taki manicure.
W końcu tę deszczową wiosnę trzeba jakoś odgonić i przywołać ciepłe słoneczko żywymi kolorami. Zapraszam do komentowania.
Pozdrawiam i do następnego postu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga,
każdy pozostawiony komentarz będzie dla mnie motywacją,
a pisanie postów stanie się jeszcze większą przyjemnością.