wtorek, 30 czerwca 2015

Zakupy z drogerii Jasmin

Cześć kochani
Odwiedziłam w ostatni weekend Kraków. Jadąc tam zaplanowałam sobie listę zakupów. Skrupulatnie, aby nie kupić czegoś co już mam lub co nie jest mi potrzebne.
Wiedząc, że w Krakowie znajduje się drogeria Jasmin, postanowiłam tam właśnie zrobić zakupy.
Był to bardzo dobry pomysł, gdyż w Jasminie możemy zobaczyć na żywo marki kosmetyczne, które
w Polsce dostępne są na ogół przez internet. Możemy tam wszystko podotykać i sprawdzić czy to co widzimy w internecie w rzeczywistości też jest takie fajne.
W asortymencie drogerii znajdują się takie marki jak: The Balm, Sleek, Makeup Revolution,
Seche Vite, Zoeva, Maestro, Hakuro. Wybór kosmetyków mają konkretny, nic tylko kupować.
Ja oczywiście idąc z moją chciejlistą kupiłam tylko te produkty, które się na niej znalazły.

Najważniejszym dla mnie zakupem były pędzle Hakuro, o których już od dawna myślałam, ale jakoś nigdy nie kupiłam ich w internecie. Na mojej liście były dwa pędzle H50s i H70.
Na miejscu po wstępnych oględzinach pędzli okazało się, że H50s jest za mały i w końcu wzięłam H50 do podkładu oraz tak jak zakładałam H70 do cieni. Ich ceny H50 - 39.90, H70 - 17.90.



Pędzle już przetestowane, spisują się świetnie. Największą różnicę widzę przy nakładaniu podkładu, aplikacja tym pędzlem to czysta przyjemność. Zakup jak najbardziej udany. Przy kolejnym wyjeździe do Krakowa na pewno kupię kolejne.

Kolejnym moim zakupem jest rozświetlacz Makeup Revolution w odcieniu Peach Lights.
Te rozświetlacze  już od jakiegoś czasu obczajałam w internecie, jednak nie mogłam się zdecydować jaki odcień wybrać. Widząc je na żywo nie miałam wątpliwości, który wybrać, brzoskwiniowy był nie do pobicia. Ma piękny ciepły odcień. Po nałożeniu tworzy piękna taflę. Jego cena to 14.99.



Ostatnią rzeczą jaką kupiłam jest osławiona w ostatnim czasie gumka do włosów Invisibobble.
Ten zakup jest przypadkowy, niezaplanowany. Gumki leżały przy kasie i można było wziąć jedną sztukę, więc pomyślałam, że spróbuję czy jest warta tych wszystkich zachwytów.
Na razie jeszcze nie jestem pewna czy jest taka super. Po pierwszym użyciu gumka się rozciągła. Niby dobrze trzyma włosy, ale ja nie widzę w niej nic nadzwyczajnego. Poużywam i zobaczę.
Jej cena to 4.90.


I to już wszystkie moje zakupy z Krakowa. To znaczy nie wszystkie, byłam jeszcze w Ikea, ale to może pokażę innym razem. Ubrań nie kupowałam bo na razie nic mi nie brakuje.
W następnym poście pochwalę się Wam moimi zdobyczami z lumpeksu.
A jeśli chodzi o drogerię Jasmin to najlepszy sklep z kosmetykami jaki do tej pory spotkałam.
Polecam go Wam odwiedzić.
Pozdrawiam i do następnego postu.


1 komentarz:

  1. Wydaje mi się, że każda kobieta lubi robić takie zakupy i ja na pewno do nich również należę. W sumie najchętniej robię je w sklepach internetowych gdyż tak jest wygodnie. Mi jeszcze nie zdarzyło się, abym dostałą uszkodzoną przesyłkę, ale jak czytałam https://www.sendit.pl/blog/dostales-uszkodzona-przesylke-sprawdz-co-mozesz-zrobic-w-tej-sytuacji to jest na to wyjście.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga,
każdy pozostawiony komentarz będzie dla mnie motywacją,
a pisanie postów stanie się jeszcze większą przyjemnością.