piątek, 27 listopada 2015

Mani liliowy i szmaragdowa syrenka

Cześć kochani
Zapraszam na kolejny post o paznokciach. Tym razem kolorem przewodnim będzie kolor liliowy.
Użyłam nowego lakieru z firmy Hean, o którym pisałam we wczorajszym poście o zakupach tu.
Muszę przyznać, że pierwsze wrażenie po jego użyciu jest jak najbardziej pozytywne. Lakier ma fajną konsystencję, dobrze kryje, nie robi smug i dosyć szybko schnie.
Nie byłabym sobą, gdybym nie dodała jeszcze jakiegoś bajeru do mojego manicure. Nie lubię prostoty na moich paznokciach, no może czasem najdzie mnie ochota na klasyczną czerwień lub inny jednolity kolor, ale częściej jednak coś na nich "tworzę".
Do zdobienia użyłam szmaragdowy efekt syrenki Indigo oraz białą farbkę akrylową.
Aha nie prawdą jest, że efekt syrenki wychodzi ładnie tylko na hybrydach i żelach. Ja maluję paznokcie wyłącznie lakierami i moim zdaniem efekt końcowy jest taki sam jak na paznokciach hybrydowych.

Zdjęcia bez lampy w świetle dziennym




Zdjęcie z lampą błyskową


Efekt na dwóch pierwszych zdjęciach najlepiej pokazuje kolorystykę lakieru i syrenkę z mieniącymi się szmaragdowymi drobinkami.

Użyte produkty: Eveline 8w1, lakier Hean nr 197, top coat Seche Vite, biała farbka akrylowa, wachlarzowy pędzelek do zdobień, Indigo efekt syrenki szmaragdowy.






Trudno uchwycić na zdjęciu
piękno efektu syrenki.
Na zakrętce efekt zbliżony do
rzeczywistości.









































Uważam, że paznokcie pięknie się prezentują. Pozdrawiam i do następnego postu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga,
każdy pozostawiony komentarz będzie dla mnie motywacją,
a pisanie postów stanie się jeszcze większą przyjemnością.