czwartek, 7 stycznia 2016

BUBEL - podkład Eveline Ideal Cover Full HD

Cześć kochani
Dziś biorę w obroty podkład Eveline Ideal Cover Full HD nr 202. Kupiłam go jakiś już czas temu, na ostatniej rossmanowskiej wyprzedaży - 49%. Regularnie w Rossmanie kosztuje około 23 zł, ja zapłaciłam za niego około 11 zł. Nie pamiętam dokładnej ceny, a paragon już dawno w koszu.
Zaciekawił mnie w sklepie przede wszystkim jego fajny odcień i to co przeczytałam na etykiecie.
Podkład ma być matująco-kryjący, utrzymywać się do 16 godzin, dopasowywać do koloru skóry. Same ohy i ahy pisze producent pomyślałam sobie, a do tego po przecenie cena była śmiesznie mała, kupiłam przekonana, że mi się świetnie sprawdzi.




Rozczarowanie przyszło od razu, przy pierwszej aplikacji na twarz.
Podkład według mnie ma minimalne krycie, wydaje mi się, że nie wyrównuje nawet kolorytu skóry, przynajmniej za mało go wyrównuje jak dla mnie. Próbowałam budować krycie, nic to nie dało, zaczerwienienia nadal przebijały. Jakby tego było mało wysusza moją twarz, bardzo wysusza, skóra staje się sciągnięta i piekąca.
Stosowałam go z różnymi kremami, nawet z kremem bardzo nawilżającym, tłustym. Po aplikacji podkładu twarz od razu była sucha, jakbym nie zastosowała żadnego kremu pod podkład. On to nawilżenie nie wiem jak to nazwać jakby wciąga w siebie.
Efekt końcowy to tempa w dotyku, wysuszona skóra na twarzy.
Jedyny plus tego podkładu, który właściwie zachęcił mnie do jego zakupu to jego kolor. Posiada żółte tony, nie jest ani trochę różowy. Niestety ten plus kończy się po nałożeniu na twarz, podkłąd ciemnieje.
Firmę Eveline bardzo lubię, zawsze byłam zadowolona z ich kosmetyków, a ten podkład widocznie nie jest do mojego typu cery.


Nigdy nie posiadałam takiego podkładu, w którym wszystko mi nie odpowiada.
Bubel, bubel i jeszcze raz bubel, nie polecam.
Pozdrawiam i do następnego postu.

1 komentarz:

  1. Piszesz, że to bubel, ale mogłabyś dodać zdjęcie podkładu na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga,
każdy pozostawiony komentarz będzie dla mnie motywacją,
a pisanie postów stanie się jeszcze większą przyjemnością.