czwartek, 14 stycznia 2016

Zakupy kosmetyczne

Cześć kochani
Kupiłam wczoraj kosmetyki, które aktualnie mi się skończyły, a są dla mnie niezbędne. 
Oraz w gratisie dla siebie kilka dni wcześniej zakupiłam moją pierwszą pomadkę z serii Velvet Matte Golden Rose. Jestem ciekawa czy będę z niej zadowolona tak samo jak z innych szminek GR. 
Takie malutkie podstawowe zakupy.


Tusz do rzęs Maybelline Rocket Volum w kolorze czarnym. 
Miałam zamiar kupić inny, ale niestety w żadnej drogerii nie był w promocji.
Będąc wczoraj w Rossmanie zobaczyłam, że Rocket Volum jest w dobrej cenie 18 zł.
Postawiłam tym razem na niego. Już go miałam kilka razy i byłam zadowolona. 


Odżywka do włosów L'oreal Elseve Total Repair. Postanowiłam ją przetestować, gdyż dawno nie używałam kosmetyków do włosów z tej firmy. Również ze względu na mój blond kolor seria Total Repair skłoniła mnie do zakupu tejże odżywki. Koszt około 11 zł.


Krem do twarzy Alterra z granatem. Potrzebowałam kremu na dzień pod makijaż, który nie będzie ciężki oraz zbyt tłusty. Wymagam jedynie od niego jak najlepszego nawilżenia mojej skóry przesuszonej zimą.
Jest to krem pielęgnacyjny z olejem z pestek granatu, oliwkowym oraz masłem shea.
Na dzień dzisiejszy mogę powiedzieć, że był to świetny zakup. Krem świetnie nawilża i nadaje się pod makijaż. Kosztował 6 zł z groszami.


Pomadka Golden Rose velvet matte nr 13 w pięknym fuksjowym kolorze.
Z tej firmy posiadam już pomadki, ale z matów jest to moja pierwsza szminka.
Velvet matte jest chyba najbardziej rozsławiona w internecie ze wszystkich dostępnych produktów GL. Miałam ochotę kupić więcej kolorów tej pomadki, ale ostatecznie stanęło na tej jednej.
Moja kolekcja szminek już i tak jest zbyt duża. Nie wykluczam jednak zakupu innych jeżeli ta się dobrze sprawdzi. Cena 11,90 zł.

 


Zakupy jak najbardziej udane.
Pozdrawiam i do następnego postu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga,
każdy pozostawiony komentarz będzie dla mnie motywacją,
a pisanie postów stanie się jeszcze większą przyjemnością.